czwartek, 26 grudnia 2013

Święta...

Kochani nasz blog sie zbuntował i przez dwa ostatnie dni był nieaktywny,niemogłam opublikowac żadnego posta.Cóż może to przez święta..:)
Przyjmijcie więc troszę spóżnione ale jak najbardziej szczere życzenia świąteczne:oby ten świąteczny czas spędzany był w rodzinnej ,pogodnej atmosferze wśród najblizszych kochających ludzi.
U nas wszystko dobrze,Alusia tryska energią.Je za trzech i cały czas powtarza że urósł jej brzuszek i ma teraz taki sam jak Dominik :) Dzisiaj idziemy na popołudniowa mszę a po mszy pójdziemy ogladac szopke z żywymi zwierzątkami-Alusia juz nie może sie doczekać.
Tegoroczne Święta przeżywamy dużo spokojniej niż rok temu.Wtedy byłam pełna obaw ,niepewności co dalej ,co z leczeniem Alicji,jak to wszystko sie ulozy.Teraz jestem o wiele spokojniejsza,przepełnia mnie wiara że wszystko idzie ku dobremu i że zakończenie bedzie takie jakie byc powinno-Alicja będzie zdrowa!
Wszystko to dzięki Wam ,waszej pomocy,waszej stalej obecności ,waszego wsparcia duchowego a także materialnego.Dziękuje Wam Kochani.


1 komentarz:

  1. Super!cieszę się że u Alusi lepiej, całuski dla Niej przesyłam Dorota

    OdpowiedzUsuń